frozenyoghurt.blogg.se

Hallå där! Följ mig i vått och torrt. Kommer skriva av mig typ dagligen om hur det går att fimpa mina 22 kilon överflödigt fett genom att bli hälsosammare. Tänker även ha med bilder. Målet är 65 kg. Let's go!!

Tvåstegframettstegbak

Publicerad 2014-03-21 08:02:24 i Vardag, belöning, hälsa, inspiration, kost, livet, lycka, mål, skapa, svårigheter, träning, vikt,

Äntligen. 83,9 idag. Definitivt kommer jag många gånger till få se 84:an för den här tvåstegframettstegbak-karusellen jag hamnat i är inte nådig. Men det finns bara inte att ge upp. För då når man ju ALDRIG sina mål!
 
Men jag vet inte... går det så här omotiverat sakta kanske jag måste strunta i allt vad specifika datum heter och bara köra på. Nån gång i livet kommer jag nå 65, antagligen inte i år men nästa? 
 
Jag vill göra detta genom att leva på nytt hållbart sätt, skulle inte falla mig in att gå på en dietpulverkur.
 
I morgon blir det veckans sista löppass och på söndag en powerwalk om vädret tillåter.
 
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela