frozenyoghurt.blogg.se

Hallå där! Följ mig i vått och torrt. Kommer skriva av mig typ dagligen om hur det går att fimpa mina 22 kilon överflödigt fett genom att bli hälsosammare. Tänker även ha med bilder. Målet är 65 kg. Let's go!!

Mörkt.

Publicerad 2014-03-20 08:27:51 i Allmänt,

Mörkt ute, mörkt inne. Var ska jag börja?
Tittar man ut genom fönstret är det mulet.
Tittar man på mitt skattebesked ska jag betala tillbaka. Hade kallt räknat med att, precis som de sista åren, få tillbaka 8-9000:-. Ja, jag vet...! Då är man lycklig.
Tittar man sedan vidare på min ekonomi så finns en skuld på ca 15 000:- med en ränta på 12% beroende på att jag varit tvungen att flytta efter jobb och eftersom jobbet lär vara kvar i bara ett drygt år till så vill jag definitivt inte släppa min andra lägenhet där hemma. Dubbla hyror därmed.
Tittar man på vågen så står den still över 84 kg. 
Tittar man på kommande sommar så får jag slopa ett par saker jag sett fram emot mycket: Stockholmshelg med Grönan i maj och festival i augusti.
 
Tittar man in i hjärtat och själen på mig så är det tungt men allra längst inne finns en otrolig kämpaglöd, sunt förnuft, planeringsstrategi och ork. Så jag kommer klara av all of the above på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela