frozenyoghurt.blogg.se

Hallå där! Följ mig i vått och torrt. Kommer skriva av mig typ dagligen om hur det går att fimpa mina 22 kilon överflödigt fett genom att bli hälsosammare. Tänker även ha med bilder. Målet är 65 kg. Let's go!!

Mitt livs jobbigaste löppass

Publicerad 2014-03-26 20:31:46 i Allmänt,

Såg ni vädret i morse? ! Stora tunga blöta snöflingor som ökade i antal. 
Jag,  min envisa åsna, snör på mig löparskorna och springer 20 min i detta hemska i motvind. Dröjde inte länge förrän jag inte såg ett skvatt så jag satte fötterna i vattenpölar. På hemvägen fick jag iaf medvind med snöandet. Tog någon timme efter turen innan jag fått upp värmen. Största elogen till mig idag!
 
Imorgon efter en halv dag på jobbet, åker jag till hem-hem över helgen. Intressant färdlektyr...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela