frozenyoghurt.blogg.se

Hallå där! Följ mig i vått och torrt. Kommer skriva av mig typ dagligen om hur det går att fimpa mina 22 kilon överflödigt fett genom att bli hälsosammare. Tänker även ha med bilder. Målet är 65 kg. Let's go!!

Intag 22/3

Publicerad 2014-03-23 14:02:35 i Vardag, belöning, hälsa, inspiration, kost, livet, lycka, mål, skapa, svårigheter, träning, vikt,

Shit!
Min surf (har 3-abonnemang) tog ju slut redan i helgen pga att jag streamat mycket. 20 gb räckte alltså ungefär en halv månad. Trodde jag hade 10. Köpte till 10 gb för det var max vad man kunde köpa extra och trodde då det skulle räcka andra halvan av månaden så jag har streamat på och igår kväll... poff! Stannar mitt i en asbra film som heter First time. Så nu får jag hålla mig och resten av månaden bara skriva på jobbdatorn då jag kommer åt. Tyvärr!
 
Intag igår 22/3
Frukost:
2 stekta ägg, smoothir, en halv grape, en ugnsbakad frukostbrödbulle med smör, rökt kalkon och tomat
Lunch:
En måltidsbar
Middag:
Kebabtallrik, zeroläsk. Tror inte jag "bokfört" det någon gång tidigare sedan jag började logga? Kebabtallrik är nog den snabbmat jag kan få cravings för. Igenomsnitt kanske jag äter det var sjätte vecka.
Kvällsgott:
Ugnsvärmda äppelbitar med lite socker och kanel samt vaniljkräm = mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela