frozenyoghurt.blogg.se

Hallå där! Följ mig i vått och torrt. Kommer skriva av mig typ dagligen om hur det går att fimpa mina 22 kilon överflödigt fett genom att bli hälsosammare. Tänker även ha med bilder. Målet är 65 kg. Let's go!!

Intag 21/3

Publicerad 2014-03-21 22:07:00 i Vardag, belöning, hälsa, inspiration, kost, livet, lycka, mål, skapa, svårigheter, träning, vikt,

En film har det iaf blivit, tv4play ligger tyvärr nere. Och jo, jag är riktigt trött denna fredagskväll... ögonen grusar sig.
 
Frukost:
Smoothie på vaniljyoghurt+hallon+mango, 2 kokta ägg med kaviar, en halv grapefrukt
Lunch:
1 1/2 kokt potatis med stekt kyckling i grytbas citron & persilja, 2 riskakor halvt doppade i choklad
Kvällsmål:
Te med mjölk, två runda sesamknäcke med havssalt, smör, skagenröra och rökt kalkonpålägg
Fredagsmys: 
Ca 650 kcal Bubs-godis...! Jag åt alltså 9 st Bubsskallar av varierande sort och 9 st lakritspistoler. Tror det blir ca 650 kcal efter lite googlande... Jösses. Men en dag i veckan då man får äta vad man vill är ok. Och jag tror ingen kan säga att det är orimligt att äta 18 godisar? För er som är intresserade kan jag säga att jag fick betala 15 kronor för dessa kalorier.
 
Sussa gott alt. parta på!!
 
 
Minns ni de här goa små påsarna? Det var på den tiden man blev alldeles salig av att köpa några ess och lakritsbalkar i kiosken där de plockade godiset med en liten tång. 
Den här fick jag tag i idag i en tobaksaffär och jag ska spara den och återanvända den. Det smakar godare att ha i en sån här nätt liten påse.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela