frozenyoghurt.blogg.se

Hallå där! Följ mig i vått och torrt. Kommer skriva av mig typ dagligen om hur det går att fimpa mina 22 kilon överflödigt fett genom att bli hälsosammare. Tänker även ha med bilder. Målet är 65 kg. Let's go!!

Intag 20/3

Publicerad 2014-03-20 19:50:55 i Vardag, belöning, hälsa, inspiration, kost, livet, lycka, mål, skapa, svårigheter, träning, vikt,

Frukost:
Smoothie på lätt vaniljyoghurt+blåbär+hallon, en halv grape, 2 kokta ägg med kaviar
Lunch:
Färdigköpt kalkon och kycklingburgare med goudaost i sesambröd (443 kcal). Ketchup på. 2 morötter.
Middag:
Måltidsbar brownie, cola zero med citron
Kvällsmål:
3 runda sesamknäcke med havssalt, med skagenröra och rökt kalkonpålägg
 
Idag räknade jag ut hur mycket kalorier det är och det landade på 1461. Inte exakt dock för jag har fått höfta lite. Dock har jag ju erfarenhet av att gå ner 18 kg med hjälp av just kaloriräknande så en hel del sitter i ryggmärgen. Jag bör skippa den tredje knäckemackan på kvällen känner jag, annars ser det bra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela