frozenyoghurt.blogg.se

Hallå där! Följ mig i vått och torrt. Kommer skriva av mig typ dagligen om hur det går att fimpa mina 22 kilon överflödigt fett genom att bli hälsosammare. Tänker även ha med bilder. Målet är 65 kg. Let's go!!

Intag 19/3

Publicerad 2014-03-19 19:03:00 i Vardag, belöning, hälsa, inspiration, kost, livet, lycka, mål, skapa, svårigheter, träning, vikt,

Snaaart får jag reda på vad det blir för skatteåterbäring...... Spännande / förödande. haha
 
Frukost:
2 kokta ägg med kaviar, 2 osötade fullkornsskorpor med Green choice jordnötssmör, lätt vaniljyoghurt med lyxmusli, och faktiskt cola zero med citron (behövde efter motionen)
Lunch:
1 1/2 kokt potatis med stekt kyckling i grytbas citron & persilja, 2 kiwis
Mellanmål:
En banan
Middag:
En måltidsbar brownie
Kvällsmål:
3 runda sesamknäcke med skagenröra och rökt kalkon, cola zero med citron (är inne i en zeroperiod nu när jag köpte hem 2 liter)
 
Rekommenderar detta jordnötssmör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela