frozenyoghurt.blogg.se

Hallå där! Följ mig i vått och torrt. Kommer skriva av mig typ dagligen om hur det går att fimpa mina 22 kilon överflödigt fett genom att bli hälsosammare. Tänker även ha med bilder. Målet är 65 kg. Let's go!!

Femte vägningen

Publicerad 2014-03-24 20:01:54 i Allmänt,

Startvikt: 86,3 kg
Förra veckans vikt: 84,2 kg
Dagens vikt: 84,7 kg
Viktminskning totalt: -1, 6 kg
Viktminskning denna vecka: +0, 5 kg
 
Någon som har tips på hur man inte kan bli totalt sinnessjuk av det här?!! Det är skitjobbigt rent ut sagt. Hela dagen har jag bara velat och tänkt gå och köpa godis...... :( Men det har jag inte gjort.
 
Det här suger.
 
I fredags samt i söndags vägde jag 83,9 och i lördags 83 5...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela