frozenyoghurt.blogg.se

Hallå där! Följ mig i vått och torrt. Kommer skriva av mig typ dagligen om hur det går att fimpa mina 22 kilon överflödigt fett genom att bli hälsosammare. Tänker även ha med bilder. Målet är 65 kg. Let's go!!

Fatsecret-appen

Publicerad 2014-03-20 19:25:05 i Vardag, belöning, hälsa, inspiration, kost, livet, lycka, mål, skapa, svårigheter, träning, vikt,

Vill bara tipsa er som vill ha hjälp eller tycker det är kul med att bokföra kost och träning, om appen fatsecret. Den är superduperbra och alldeles gratis!
 
För övrigt så har det varit en tung dag på alla sätt och vis. Mest pga att jag känner mig så övervakad på jobbet. Alltså avlyssnad och kollad av vissa kollegor. Och oftast så är det skitgrejer som påpekas, som lika gärna och med fördel hade kunnat vara osagt. Dessutom så missförstås jag för jag skulle aldrig drömma om att sno någon annans case, däremot hjälper jag gärna till och gör kompletteringar på en kollegas bokning för att underlätta. Med andra ord kanske jag är för snäll. Vill ju ingen fluga förnär. Men nehej, där får man en sur blick eller vass kommentar ibland.
 
Jag skriver verkligen av mig här märker jag. Det har varit vissa negativa grejer på sistone, speciellt med tanke på hur glad jag är åt livet egentligen! Så det känns lite konstigt att läsa. 
 
Det ska bli skönt med helg snart. Även fast jag jobbar både lördag och söndag så sitter man ju själv och det är lite "semester". Vad ska ni hitta på under helgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela