frozenyoghurt.blogg.se

Hallå där! Följ mig i vått och torrt. Kommer skriva av mig typ dagligen om hur det går att fimpa mina 22 kilon överflödigt fett genom att bli hälsosammare. Tänker även ha med bilder. Målet är 65 kg. Let's go!!

Bergochdal-bana

Publicerad 2014-03-19 08:08:00 i Vardag, belöning, hälsa, inspiration, kost, livet, lycka, mål, skapa, svårigheter, träning, vikt,

Tjenare Gomorron!
Känns schysst att både måndag och tisdag är avklarade, snart även onsdag... ikväll ska jag se Kickstart På TV3 Play!! ska ni?
 
Idag har jag även avklarat pass 2 av 3 denna vecka och det känns toppen som det brukar. Vikten gick idag ner med 6 hekto. Konstigt att det alltid blir större dippar efter de dagar då jag ätit extra onyttigt. Som gårdagens kinamat... Är det så att min kropp behöver lite mer kalorier än jag äter de dagar jag tycker att jag äter "perfekt"? Hm, siar lite om det så länge till jag har nog med underlag för att dra någon personlig slutsats.
Kan ju också vara sådant som ägglossning somammas på pekade då vi pratade i telefon igår kväll. Eftersom inte har mens har jag ingen aning om när jag har det.
 
Ni underskattar inte att använda fint porslin och köksredskap va?
Den här godingen ingår i ett 4-pack i olika färger från Rusta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela