frozenyoghurt.blogg.se

Hallå där! Följ mig i vått och torrt. Kommer skriva av mig typ dagligen om hur det går att fimpa mina 22 kilon överflödigt fett genom att bli hälsosammare. Tänker även ha med bilder. Målet är 65 kg. Let's go!!

Aha...!

Publicerad 2014-03-24 19:29:13 i Allmänt,

Trögot jag trodde att även mobilen var slut på surf men eftersom det går nu så antar jag att det var tillfälligt fel igår då jag provade. Det är väldigt svårt och pilligt dock så det får bli kortare inlägg från den.
Nu består min fritid av pussel korsord och böcker, var även inne i leksaksbutiken idag för att se om de hade skraptavlor men såg inga. Man kan säga att jag lever lite 80's style innan jag fått mitt c64. HAHA
 
Det här är böcker i min smak! Ska kasta mig över en lite senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela