frozenyoghurt.blogg.se

Hallå där! Följ mig i vått och torrt. Kommer skriva av mig typ dagligen om hur det går att fimpa mina 22 kilon överflödigt fett genom att bli hälsosammare. Tänker även ha med bilder. Målet är 65 kg. Let's go!!

15 kr godis = 650 kalorier

Publicerad 2014-03-21 18:54:00 i Vardag, belöning, hälsa, inspiration, kost, livet, lycka, mål, skapa, svårigheter, träning, vikt,

Mitt fredgasmys blev billigt i kronor men inte i kalorier. Kommer förklara mer senare då jag lägger upp dagens intag.
 
Fan så skönt med fredagskväll! Och en vacker sådan också:
 
Magiskt ljus.
 
Ikväll tänker jag se Let's Dance och kanske film Om jag orkar. I morgon blir det en skön joggingtur på 25 min och kl 10 börjar jag ett fyratimmars jobbpass. Om en vecka är det party där hemma, en kompis har dessutom fyllt år då. Ska bli så kul! Och jag tänker dricka vin då ja. Dricker sällan alkohol nuförtiden.
 
Jag skrev från början i bloggen att jag skulle ta nya kroppsbilder en gång i månaden. Nästa gång är nu på måndag... Men där har jag tänkt om, är ju bara ett par kg jag minskat sedan dess, det kommer knappast synas någon skillnad och bara vara deprimerande, så jag kommer uppdatera kanske var 5:e kg i stället. Vad sägs om det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela